TABUNG ANAK..SILA CLICK...MACHEH

Monday, November 29, 2010

CHEK UP 5 BULAN ( PART 1 )



today i bawak my little princess g chek up 5 month..opoinment kul 2 pm..sebelom kul 2 kami da terpacak kat klinik..so dapat la no awal..
kali ni mia kene cucuk..masa mule2 masuk jumpe nurse die masam mencuke..x nk senyum langsung..nurse bg menan pon x nk amik..dok tenung muke nurse tu..
mybe mia still fobia ngan nurse n doktor..huhu...

oh ye..lupe nk update..13 oktober aritu mia masuk wad..sebab jangkit cirit birit dari aku n family aku..sian die..masa kat dalam wad ari2 mia kene cucuk ngan doctor sebab amik darah..ari2 aku nangis..huu...sedih tau bila kite denga anak kite nangis menjerit2...aku n member se"wad" gelarkan doctor tu dracula..sebab asik nk amik darah anak kami jer..dalam sehari sampai 3 kali amik darah...cube u all imagine bby umur 3 bulan kene cucuk ari2 sebab nk darah...imagine besar mana tangan yg di cucuk tu..my baby meraung2..sedih memang sedih tp aku x bpe lesah if diorg benarkan aku masuk tgk masa doc amik darah..paling marah if diorg amik bby n bawak g bilik rawatan..imagine dari dalam bilik wad aku denga suara mia nangis...sedih sgt...nasib la masa kat wad ade sorang adik ni...selalu tenang kan aku if aku sedih sebab mia nangis jerit2..penah sekali die lap air mata aku..huhu...thanks...



happy family...ni la adik yg aku cite tu...biey..jiro ..n their bby PUTRI AYUMI KITARA..



she so cute and adorable...ni la puteri ayumi kitara tu..comey..

readers...my little princess da namuk la plak..esok2 update lagi la..huhu..tp terpaksa benti sebab my dad nk main game..hhu..pastu my little ngamuk..

see u..
love...





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...