TABUNG ANAK..SILA CLICK...MACHEH

Friday, November 26, 2010

will love you until the last breath



pagi2 da wat tajuk entry jiwang kan..memang saye jiwang pon...pejam celik pejam celik da nk masuk bln 12..pejam celik pejam celik da nk masuk 7 thn usia perkahwinan aku n en.hubby...pejam celik pejam celik macam dugaan..suke duke dan bermacam2 pengalaman aku dan en.hubby da lalui...


dari hari pertama sampai harini dan buat selama lamanya aku kan menyayangi dan mencintai en.hubby...(cewwwahhhhhhhhhhhh..jiwang karat lak kan......tolong baca sambil tersenyum okeyyy)



(love u sayang)
sape kate kawen mude tu masalah????sape kate kawen mude tu beban???? (kalu jwpn ye sila angkat ibu jari kaki). aku x pernah rase perkahwinan aku n hubby satu beban..kami sama2 mude...beza umur pun cume setahun..tp tu bukan satu alasan tok kami x leh idup sama sbgai suami isteri...aku x setuju langsung if ade yg kate kawen awal tu satu beban..for me...sebelom kawen seseorang perempuan itu harus selidik latar belakang si lelaki dan pasti kan idup akan terjamin...bukan kekayaan jadi ukuran tp tanggung jawab dan kerjasama paling penting dalam hidup ni...tak semestinye kawen dalam usia "tue" hidup akan terjamin dan kekal bahagia..ade jugak aku tgk pasangan2 yang bercinta bertahun2 dan kawen bila rase da stabil tp tup2 denga da nk bercerai....bukan niat aku nk mengutuk atau mengata tp kite kene aware ngan semua ni..jangan dok ngutok org yg kawen awal ni....huhuu...(emo lak)

da la..malas nk ngutok..jom layan pic....


(ni pic masa celebrate anibersari ke 6)



(my sayang...en.sepet)


hidup ini makin lengkap lepas kehadiran my liltle princess...NUR DAMIA ARISSA...hidup makin ceria..hubungan makin mesra..huhu.....thanks hubby for single thing u`ve done for me..I will always remember and appreciate....



.







(hari raye tahun ni paling bermakna..sebab da bertiga..bermpat????jeng jeng...doa2 la)

yang paling penting dalam kehidupan umah tangga ni adalah tanggungjawab..masing2 kene tahu tanggungjawab masing2..sikap bertolak ansur..x leh la due2 nk menang jer..kene pikir positif dan kedepan...hope sgt kebahagiaan ini kekal abadi . 

lobe u more la mr.sepet....


(my family potret raye taun ni....x lengkap....sooo sad~~~)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...